heb ik een virusscanner nodig voor mijn windowsphone?

laatst vertelde er iemand tegen mij dat je een virusscanner nodig hebt voor je smartphone. ik dacht dat dat niet nodig was maar begin nu toch wel te twijfelen. heb ik een virusscanner nodig voor mijn windowsphone en zoja wat is dan goed om te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik download vaak buiten de app store dus ik heb wel een virusscanner nodig.
als je vooral binnen de appstore download is de kans nihil dat je een virus krijgt.
maar als je toch ruimte over hebt is het altijd handig om ééntje te downloaden
ik heb AVG maar avast is ook goed. er zijn vaak best veel gratis versies die voldoende beschermen.