Kan ik een app verwijderen, die automatisch via de Appstore op mijn Iphone komt, maar die ik eigenlijk alleen gedownload heb voor op de Ipad?

Ik heb de app gedownload op mijn Ipad, maar wil hem niet automatisch ook op mijn Iphone hebben. Als ik deze hier verwijder, verwijder ik hem dan ook op de Ipad?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt eraan of je hetzelfde account gebruikt

Antwoorden (1)

Je kan hem gewoon verwijderen. Hij download de App wel, maar hij kan verwijderd worden, dit is niet samen over 2 apparaten zegmaar. Het downloaden wel, als je dezelfde Apple ID hebt.