Hoe zet ik de melding van whatsapp uit?

Ik heb een windows phone en ik heb er laatst whatsapp op gedownload maar de meldingen willen maar niet stoppen. Als je naar instellingen vergrendelscherm gaat en de whatsapp melding afzet dan zet je het alleen af op de vergrendelscherm dat is logisch maar de scherm geeft elke keer licht als hij op standby staat als er een whatsapp bericht komt dus.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

In Windows Phone kun je dat niet voor Whatsapp instellen. Het enige dat je kunt doen is *alle* notificaties uitschakelen, maar dus niet voor Whatsapp alleen.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh dat is jammer want het is best irritant maar zuipt dat niet enorm veel energie van je telefoon, want ik stel elke ochtend mijn wekker en straks gaat mijn wekker niet doordat de batterijen leeg zijn..
bamibal
10 jaar geleden
Dan kunt je beter je internet/wifi uitzetten 's avonds. Dan krijg je ook niets binnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke nou heel erg bedankt voor de info ik had al zo'n idee :)

Andere antwoorden (1)

Open whatsapp en ga naar instellingen (bij mij die knop linksonderin, samsung galaxy)
Klik dan op meldingen, en zet daar alles uit wat je uit wilt. Nu komt er als het goed is geen melding meer.
Ritsuka
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
Een Samsung Galaxy is geen Windows Phone.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is wel zo'n soort optie maar dan kom ik weer bij de vergrendelscherm en dat staat al uit dus ik snap niet hoe het kan dat mijn scherm nog steeds oplicht als ik een bericht krijg.
Ritsuka
10 jaar geleden
Maar je kunt nog steeds naar instellingen gaan in Whatsapp, je moet mogelijk alleen op een ander knopje drukken.
Maar het principe is verder hetzelde, je moet bij de instellingen van Whatsapp zelf zijn, en niet de instellingen van de telefoon.
bamibal
10 jaar geleden
Bij Windows Phone heb je die mogelijkheid dus niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar ben ik geweest en de melding en alles staat uit dus ja het is heel raar..
Ritsuka
10 jaar geleden
Je kunt toch wel naar instellingen voor whatsapp? Hoe kun je anders een profiel foto enzo instellen
bamibal
10 jaar geleden
Natuurlijk kun je naar Instellingen. Maar daar kun je niet instellen dat je geen toast notificaties meer wilt krijgen. Het werkt bij Windows Phone anders dan bij Android.