Hoe zorg ik ervoor dat ik met mijn camera weer in en uit kan zoomen op mijn Samsung S3?

Wat ik ook probeerde, ik kreeg telkens het bericht dat 'inzoomen en uitzoomen in deze modus niet mogelijk is' wanneer ik de zoomknop indrukte. Wat mij opvalt, is dat ik kort daarvoor een nieuwe update op mijn mobiel kreeg.

10 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Deze melding kreeg ik ook na het updaten.
Ben er net achter gekomen dat je kan inzoomen of uitzoomen door met twee vingers over het scherm te vegen (vingers uit elkaar of naar elkaar toe bewegen). Net zoals je tekst of afbeeldingen wil vergroten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
LizzzLady
10 jaar geleden
Hartelijk dank voor de uitleg.

Andere antwoorden (1)

Als je met filmen wilt zoomen kan het mogelijk zijn dat je dit niet kan met 1080p. Stel je videocamera in op 720p en probeer het opnieuw!