waarom werkt mobiele data niet op mijn iphone 4 ?

het icoontje grps staat er niet en ook het 3g icoontje niet , internet doet het gewoon niet maar wel op wifi . ik krijg ook geen melding dat mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk is het enigste dat er staat is dat safari de pagina niet kan openen omdat uw iphone niet met internet verbonden is . en ik weet dat sommige gebieden geen 3g ondersteunen.
wat moet ik doen ???

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb mijn iphone gereset maar dat verhielp ook niets !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk moet je je APN handmatig invoeren.

Zoek het APN adres op van je provider, voer hem in bij : instellingen -> mobiel netwerk -> mobiel datanetwerk. Indien de provider meerdere gegevens vrijgeeft zoals een wachtwoord dan dien je deze ook in te voeren.

(Zoals je kunt zien heb ik Tele2)