Hoe kan ik meldingen op mijn telefoon krijgen van mij agenda app?

Ik heb 2 agenda apps. Bij beide apps heb ik ingesteld sat ik een melding wil krijgen voor afspraken die ik heb. Door te trillen of door een statusbalk melding. Maar het probleem is dat ik die meldingen helemaal niet krijg. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien moet je als je een agendaafspraak inpland, melding ontvangen selecteren. Dat is bij mij bijvoorbeeld het geval.

Welke telefoon heb je? Dan kan ik specifieker antwoord geven
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Samsung galaxy s plus. maar meldingen heb ik bij elke afspraak ook nog aangeklikt