ik krijg nadat ik mijn galaxy s2 firmware heb gedownload meldingen dat ongeldige context tijdens scan, wat betekend dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat betekend dat er een bestand ( of bestandsnaam ) of instelling niet overeenkomt met het gene wat er verwacht of geeist wordt.
Vaak is dat een oude systeeminstelling wat niet compatibel is met de nieuwe update.
Wat te doen, en dat moet je eigenlijk altijd doen met een dergelijke ingrijpende update , is een factoryreset en een cashwhipe.
Dus dat alles echt leeg is.
Vaak blijft er nog wel eens oude troep achter ( bepaalde instellingen ) die niet meer of niet goed meer werken met de nieuwe firmware.
En dat hoeft niet eens aan de oude firmware te liggen, maar kan ook door een app gebeuren.
je kan om je veel werk proberen te besparen eerst eens beginnen met een cashwipe.
Deze kan je benaderen en wissen vanuit de recovery.
Help dat niets, dan doe je een factoryreset.

Dus toestel opstarten met de home en de powerknop gelijktijdig ingedrukt te houden.
Zodra je in de recovery bent aangekomen kan je daarin navigeren met je volume knop en bevestigen doe je met de homeknop.