Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn mobiel weer gewoon aan? (na fout met updaten?)

Ik heb zojuist geprobeert een of andere systeem update te instaleren voor mijn mobiel (Samsung Galaxy Young GT-S5360) .
Het apparaat vermelde opnieuw te moeten worden op gestart om de update te installeren.
Ik stemde toe en al gauw kwam er een installatie balkje waar vervolgens niks gebeurde. Het bleef de hele tijd op 0% staan, vast gelopen ofzo?
En toen heb ik, was waarschijnlijk niet zo slim, de batterij verwijderd.
Sindsdien wil hij helemaal niet meer aan. Of nouja, hij komt niet verder dan het begin scherm waar het merk en het typd mobiel wordt weergegeven.
Heb al meerdere malen batterij verwijdert maar het mocht niet baten.
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik hem weer gewoon aan krijg?
Of is hij nu voorgoed gecrasht?

Gr.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hallo,

Je moet opnieuw de software van je telefoon installeren, anders doet hij het niet meer. Hier is helaas geen andere manier voor. Ik heb even gekeken op samsung.nl maar deze software staat helaas niet voor openbare download. Je kan ze een mail sturen met een aanvraag voor deze software of je probeer "rooted" software erop te zetten, je kan googlen hoe dit moet.

Het is inderdaad niet slim om de batterij er zo uit te halen tijdens installatie van software.

Groetjes,

Roy
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding