ik heb alleen wifi op mijn telefoon als ik er op kijk. Weet iemand wat ik er aan kan doen?

Als ik een app bericht verwacht moet ik steeds kijken op mijn telefoon, als ik niet kijk ontvang ik ook niets. Wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
welk merk en type telefoon is het?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sony Ericsson Xperia X8

Het beste antwoord

Dat klopt. Je hebt wifi zo ingesteld dat ie pas aangaat op het moment dat het scherm aan gaat. Dit kun je instellen als volgt: Kies instellingen op je telefoon. Kies daarna Wifi. Kies Menu en dan "geavanceerd".
Er staat een optie "Wi-Fi aan laten staan tijdens slaapstand". Hier kun je een aantal opties kiezen maar deze moet op "altijd" staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet dan bij de instellen instellen dat je WIFI altijd aan staat, ook als je telefoon standby staat. Een vriend heeft dit ook gehad met whatsapp met windows phone.