Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Samsung galaxy s2 loopt bij de logo vast, wat moet ik doen?

Hallo iedereen,

Ik heb een samsung galaxy s2 die al 6 maanden oud is.
Gisteravond liep mijn telefoon vast, dus heb ik hem maar uit gedaan en aan de oplader gedaan. Hij heeft nog opgeladen.
Vanochtend stond hij op 100 %, dus wilde ik hem aan doen.
Maar hij is niet verder dan de samsung logo gekomen, terwijl ik van alles heb geprobeerd zoals de batterij er een tijdje uithalen of via de pc aansluiten.

Weet iemand toevallig wat ik moet doen? Want hij loopt nu al ongeveer 5 uurtjes vast op de logo en verder dan dat is hij vandaag nog niet gekomen.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
902

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kan proberen door hem te recetten bij het opstarten, vaak is dit een toetsecombinatie die je kan vinden op het internet, dan moet je die blijve inhoude en dan krijg je een munu waar je soms kan recetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zult hem waarschijnlijk moeten resetten.
Dan ben je wel al je apps en bestanden kwijt, maar het zou je probleem moeten oplossen.

Dit moet je doen:
1. Zet de telefoon helemaal uit (accu eruit en er weer in)
2. Houd de volume omhoog en power knoppen ingedrukt totdat het Samsung logo verschijnt

Dan krijg je een menu, waarin je met de volume knoppen omhoog en omlaag kan gaan, en met de power-knop kan accepteren.
Navigeer naar de optie 'wipe data/factory reset' en druk kort op de power-knop.
Dan zal de telefoon beginnen te resetten.
Wanneer dit proces klaar is, kies dan de optie 'reboot system now'

Als dit niet werkt, is je android-systeem misschien corrupt. In dat geval is het wat lastiger op te lossen, maar ik kan het je wel uitleggen.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding