Waarom verzend whatts app wel het bericht maar krijg geen vinkjes ??

En achter de vraag blijft het klokje staan.(touwens een iphone4)
Ook wanneer ik whatts app op nieuw opstart is het bericht soms helemaal weg. Dit terwijl het bericht wel is verzonden zonder de vinkjes.
Ook staan de berichten niet op de goede volgorde.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Het klokje duid erop dat het bericht wel getypt is maar niet verzonden. Het eerste vinkje geeft aan dat net bericht verzonden is en op de whatsappserver staat. Het tweede vinkje geeft aan dat het bericht is aangekomen bij de ontvanger.
Aangezien jij geen vinkjes krijgt komt het bericht niet aan op de server van whatsapp. Dit kan komen doordat whatsapp niet goed geverifiëerd is of omdat je geen internetverbinding hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar dat is het rare. Het bericht is wel verzonden en wordt ontvangen. En toch blijft het klokje er staan??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat lijkt inderdaad op een bug in het programma. Ik zou whatsapp even helemaal verwijderen en opnieuw installeren.