Mijn Ipad geeft een zwart scherm met apple logo. Wat is dit?

Ik heb een Ipad 4, niet gejailbreaked. Sinds gisteren krijg ik hem niet aan en verschijnt er continu een zwart scherm met het apple logo in beeld, wat na een paar seconden weer verdwijnt. Dan weer zwart scherm en weet hetzelfde. Ik heb hem de hele nacht aan de lader gehad, maar vanmorgen nog precies hetzelfde dus daar kan het niet aanliggen.

Ik heb hem aangesloten op mijn laptop maar hij reageert niet op Itunes. Ook heb ik al een aantal keer geprobeerd de home knop + aan/uit knop in te drukken om te resetten, maar ook dat werkt niet.

Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen?
Voor zover ik weet heb ik er verder niks raars mee gedaan.

Toegevoegd na 2 uur:
Het is gelukt dat de Ipad reageert op Itunes door de aan/uit knop en home knop tegelijk ingedrukt te houden. Er stond dat de Ipad herstelt kon worden. Nu heb ik dit gedaan, maar eerst kwam er een foutmelding dat het niet was gelukt. Daarna nog een keer geprobeerd, na de derde keer stond er dat het was gelukt en dat de fabrieksinstellingen worden teruggeplaatst. Vervolgens gaf de Ipad weer het apple logo om weer van voor af aan te beginnen.

Dit hele proces heb ik nu twee keer gedaan, maar steeds ben ik weer bij het begin (apple logo, lijkt wel of hij steeds opnieuw opstart).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
23.9K

Antwoorden (3)

Wat je kan proberen ( indien je dit nog niet geprobeerd hebt ) is de home en aan/uit knop tegelijk in te drukken. Hou de aan/uit knop 3 seconden ingedrukt en daarna met de aan/uit knop de home knop erbij. Hou deze 2 knoppen 10 seconden ingedrukt en je iPad zou moeten rebooten. Als dit niet werkt kan je proberen de iPad aan de computer aan te sluiten, iTunes opstarten en weer rebooten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij reboot niet! het apple logo blijft steeds verschijnen en is dan weer weg, geen verandering dus. Hoe kan ik mijn Ipad via Itunes rebooten=
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij was net herstelt, maar het is niet gelukt.. Weet jij wat ik anders zou kunnen doen? (zie aanvulling in de vraag hierboven)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Home+power 5 seconden vasthouden. Daarna homeknop loslaten en 5 seconde power ingedrukt houden. Dan 10 seconde beide ingedrukt houden, daarna power loslaten met homeknop ingedrukt 15 seconde nog ingedrukt houden. Je iPad zit waarschijnlijk in recovery-mode
Klinkt als de bekende "DFU Infinite Loop" error. Die heb ik ook gehad maar ik had het gefixt door te upgraden naar het nieuwste OS. Dat is waarschijnlijk niet mogelijk... Ik denk dat je terug moet naar de winkel en anders contact opnemen met Apple! Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan proberen om hem te herstellen op

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan proberen om hem te herstellen op https://www.recovery-tool.com/ios-recovery/iphone-stuck-on-apple-logo.html