Waarvoor dient de dagdroom optie op mijn Samsung Galaxy S4?

Als je naar instellingen gaat -> display -> scherm kan ik dagdromen inschakelen. Wat houd die optie nou precies in?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11.2K

Antwoorden (1)

wanneer jij je mobiel oplaadt of in een dock plaatst voor bijv muziek dan komt er een scherm waar je dan een afbeelding ziet. je scherm gaat dan niet uit. het is een soort stand by scherm waarop je dan iets ziet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou je het nog b iets duidelijker b willen uitleggen aub?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nou stel je schakelt die functie in. en je gaat je mobiel opladen dan gaat je scherm niet uit door die functie.