Kun je apps van een iPad op een iPod touch spelen?

Ik denk eraan om een iPod te kopen. Ik vraag me nu dus af of ik apps die ik op mijn iPad heb staan, ook op de iPod touch kan spelen. Het gaat hier om een iPad 2 en een iPod touch (volgens mij 5e generagie, de aller nieuwste), allebei met iOS 7

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verreweg de meeste apps hebben een iPod/iPhone versie, dus ja.

Het beste antwoord

Alleen als ie apps universeel zijn (te zien aan het plusje rechtsboven de prijs van de app. Anders heb je of apps die alleen voor een iPad of iPod zijn. Of apps zoals Angry Birds (iPod) en Angry Birds HD (iPad) hier moet je voor beide apps apart betalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Over het algemeen wel, alleen in sommige gevallen is de app speciaal voor de iPad of iPod gemaakt, dus dan niet. De meeste populaire apps wel.