welke instellingen moet ik gebruiken voor het verzenden van mail op planet.nl

Op mijn smartphone kan ik met planet.nl wel ontvangen, maar verzenden lukt niet.
Mijn gmail.com account werkt wel voor ontvangen én verzenden, daar kan het dus wel...
Het is lastig dat ik niet rechtstreeks op mail kan antwoorden zonder het andere account te gebruiken.

Toegevoegd na 3 uur:
Mijn provider is Telfort...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Inst. >email>planet
Server uitgaande post
Hostnaam. Pop.planet.nl
Gebruikersnaam: xxx
Wachtwoord: xxx
Server uitg post
Hostnaam: authsmtp.vodafone.nl
Gebr.. Naam:xxx
Wachtwoord:xxx
Hebt. SSL: ja
Serverpoort 465

Dit zou het moeten zijn. Anders 1201 bellen voor hulp call center.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een Telfort abonnement...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oeps! Foutje! Gong er vanuit dat je vodafone had. Dan de helpdesk ban Telfort bellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de moeite!