Wat betekent sterretje 10 op een mobiele telefoon en wat betekent 8040 ?

Iemand in mijn familie heeft net een mobiele telefoon en jaagt zijn beltegoed erdoor heen. Hij weet niet waar het aan ligt. Kost het geld om je voice mail te bellen? Hij krijgt mededelingen sterretje 10 en 8040.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruikt hij internet of apps die dat doen? Voicemail kost altijd geld.

Antwoorden (1)

8040 is een foutcode.