waar kan ik min downloads vinden op de samsung galaxy s advance?

als ik een liedje download dan staat er download word gestart eert kon ik hem altijd boven zien hoelang het nog duurde en gelijk openen als die klaar was maar nu komt er alleen download start en verder kan ik hem niet vinden weet iemand misschien hoe ik hem kan vinden en waar
(heb mijn mobiel geupdate naar androit 4.1)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
17.9K

Het beste antwoord

Ik heb geen Samsung Galaxy s advance, maar wel een Samsung Galaxy Young met Android 4.1
Ik kan mijn downloads gewoon terugvinden in het menu en dan bij "downloads". Misschien echter wel even kijken bij downloadinstellingen, misschien worden dingen die je van internet download automatisch ergens in een andere map opgeslagen?

Als ik in mijn menu ben heb ik ook rechtsboven een pijltje dat naar onderen wijst, als ik daarop klik kan ik mijn gedownloade apps zien, maar een liedje zou daar normaal niet tussen moeten staan..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat bedoel je met menu eerst zag ik ook altijd de downloads helemaal boven in waar je de tijd kan zien en je batterij en zo maar nu niet meer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Menu? Euh ja hoe leg ik dat uit, gewoon, bij mij rechts onderaan een knop met allemaal kleine vierkantjes. Vanuit het menu kun je gewoon aan alles wat op je gsm staat.. (Berichten, agenda, wekker, downloads, ...)