Tot hoeveel GB kan je een Samsung Galaxy Mini uitbreiden met een micro sd-kaart?

Ik heb een Samsung Galaxy Mini en wil graag een micro sd-kaartje kopen voor meer geheugen. Weet iemand tot hoeveel GB ik mn mobiel kan uitbreiden qua geheugen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat ligt echter aan de Micro SD-Kaart. Vaak zit er al 16 GB op de telefoons van samsung zelf. SD-Kaarten kunnen van 4 tot 32 GB uitlopen en past gewoon in je telefoon.

Het beste antwoord

waarschijnlijk net als de meeste gewoon 32gb MAAR PAS OP!!

niet alle apps kunnen op de micro sd!!!!! bijv whatsapp niet!!

maar enkele kunnen er op dus ik raad aan 4gb of 8 gb te kopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie het helpt me erg. Jij hebt het beste antwoord ggeven