Hoe verwijder ik mijn gecached filmpjes van de itube pro app?

Ik gebruik de itube pro app op mijn iphone 4s alleen ik weet niet hoe ik die gecached videos moet verwijderen die ik niet meer nodig heb

Want de app gebruikt nu al 2,6 gb

Weet iemand een oplossing?

Ps: Op google staat niks

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer de app te verwijderen en herinstalleren of als je jailbreak hebt de map vinden waar de cache in zit en verwijder

Bij android werkt dat zo dus het kan werken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn iphone is niet gejailbreakt en ga het niet doen ook:P Alleen dan ben ik ook gelijk mn gecached muziek kwijt:/