als je een whatsappberichtje stuurt die diegene niet mag lezen en hij of zij heeft het nog niet gelezen, kun je het dan nog definitief verwijderen

zodat de ander het.nooit kan lezen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Verstuurd is verstuurd. Als er nog geen vinkje bij staat kan je hem nog snel verwijderen. Als er een vinkje bij staat staat hij dus op de server en dus al onderweg naar de ontvanger. Bij twee vinkjes is het bericht bij de ontvanger en is er geen weg meer terug. (Of je moet de telefoon stelen en het bericht verwijderen voordat degene het leest ;p)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oké hatdstikke bedankt!
Ritsuka
10 jaar geleden
Je kunt het nog snel wehalen ja