Ipad laat niet op als hij aan is. Hoe kan dit?

Sinds een paar dagen geleden is me Ipad 4 16GB + WiFi oplaadkabel tijdens het opladen geknapt. Nu heb ik er 1 geleend van een vriend van me maar hij laad alleen op als ie uit is als ie aan is staat er wel dat ie aan het opladen is maar er komt geen enkele % procent bij maar af, heeft het te maken met de ipad zelf? Of de kabel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Dat ligt waarschijnlijk aan de kabel.
De nieuwste iPads hebben een andere kabel, die meer stroom kan leveren.
De kabel die je geleend hebt is van het oude type denk ik.
Ik neem aan dat je hem oplaad via het stopcontact?
Kimath
10 jaar geleden
Kimath
10 jaar geleden
Volgens mij heeft de iPad mini minder stroom nodig, dus ik denk dat die een lager ampere heeft.
Zou je moeten bekijken op die stekkerblokjes, daar staat al die info op. Vergelijk de iPad mini oplader met je eigen oude (als je die nog hebt).