Is het mogelijk om gegevens terug te halen van een geresette Android toestel?

Na reparatie van mijn telefoon is alles gewist, alle apps en spellen en dergelijke in een keer weg ,
dit werd me nergens gemeld, het gaat om een samsung galaxy s3 GT-I9300

Ik zou het graag indien mogelijk willen terugzien als voordat ik het had laten repareren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Als je een backup hebt gemaakt kun je die terugzetten, maar anders niet.
(Heel misschien is er een programma op de computer om alles terug te zetten wat je kunt downloaden maar dat weet ik niet)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je geen back-up hebt gemaakt, zijn al je gegevens verloren. Als het goed is staat op je google account wel welke apps je gedownload hebt, maar de gegevens van die apps krijg je dan niet terug. Er zijn wel apps als titanium backup maar daar moet je je telfoon voor geroot hebben. Zo kan je wel een volgende keer voorkomen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je inlogt met je Samsung account en je Google account, en je zet Sync aan, worden al je apps, contacten en agenda gedownload naar je telefoon.