hoe update ik mijn android versie?

Hallo,
Ik ben van plan een tablet te gaan kopen en ik wou graag een tablete met nieuwe versie die binnenkort komt "key lime pie". Maar zolamg wil ik eigenlijk niet wachten. Dus ik wil vragen of ik dat ook bijvoorbeeld als update kan hebben zoals van jelly bean naar key lime pie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet kijken instellingen En dan klik je op over de tablet en dan op update
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan niet zomaar je tablet upgraden naar de nieuwste versie. Als je een tablet koopt zal de fabrikant de updates aanbieden wanneer hij ze klaar heeft staan.
Wil je toch de laatste update moet je een gebakken rom erop gaan zetten. Met die actie kan je je tablet bricken (dan doet ie dus helemaal niks meer en heb je een mooie baksteen). De garantie verlies je dan ook. Dus dat is niet geheel zonder risico. Verder word ook niet gegarandeerd dat je tablet met die gebakken rom goed functioneerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke bedankt man!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar dan heb ik nog 1 vraag. Als ik een archos tablet koop krijg ik dan snel die update
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou ik niet weten. Ik heb geen ervaring met archos. Ik zou zeggen: vraag het de klantenservice bij archos.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke weet je mischien bij welk merk je vaak een update krijgt?
peterjbruins
10 jaar geleden
Bij de Nexus-tablet zal je waarschijnlijk snel de nieuwe update krijgen.
Omdat de Nexus de officiële tablet van Google is, is het logisch dat ze die het eerst zullen updaten. Ook heeft deze tablet geen speciale interface van de fabrikant, maar gewoon de standaard interface van Android.
peterjbruins
10 jaar geleden
De Nexus 7 van Asus bedoel ik (ongeveer €180).
Ik heb hem zelf en het is verder ook een heel goede tablet met een goede CPU.