hoe werkt de betaling van apps voor je androit?

Als je apps wilt installeren waarvoor betaald moet worden hoe doe je die betaling dan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt, via iDeal of in de winkel, een 3V voucher van Visa kopen. Een soort prepaid creditcard dus. Die zijn verkrijgbaar vanaf 20 euro. Met zo'n kaart kun je, net als met een gewone creditcard, online aankopen doen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook hier kun je zo'n prepaid tegoed aanvragen: http://www.mywirecard.com/nl/
Pieter2011
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met een credit card, of met een gift card. In sommige landen kun je ook via je provider betalen. Zie https://support.google.com/googleplay/answer/2651410?hl=en&ref_topic=2803018
gvrox
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In Nederland is betaling met een giftcard niet mogelijk
gvrox
10 jaar geleden
Ook niet als die elders gekocht zijn ?
gvrox
10 jaar geleden
Blijkbaar zou het wel werken als je een gift card in euro's hebt, die zijn (vooralsnog) alleen in Duitsland en Frankrijk te krijgen.
Met een Visa, Mastercard, American Express of Discover kaart.
In Nederland zijn helaas geen gift cards beschikbaar.