Niet,... je iphone kan de setting wifi wize wel vinden
aangezien het een openbaar netwerk is zeker als je instelt dat hij automatisch naar beschikbare netwerken moet zoeken zodra deze in bereik zijn
Aangezien deze geen "ww" heeft logt hij wel in op het netwerk
je netwerk vind ie vanzelf
maar elke keer dat je op het internet wilt( wat de enige open poort op het netwerk is)
De eerste pagina via je browser komt moet je dus bevestigen zodat deze "poort"voor je open komt.
je sessie verloopt zodra je weer buiten het bereik van de wifi komt
zodat je de volgend keer weer via dezelfde pagina moet inloggen
daar kan je niet omheen.
capthavoc