Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb je nog garantie na een Custom ROM van je mobiel?

Ik had sinds 2 weken geleden een custom ROM geïnstalleerd op mijn mobiel alleen wou ik het gisteren weer terug zetten naar de officiële stock versie.
Alleen is er tijdens de installatie via Odin iets fouts gegaan en is mijn mobiel dus gehardbricked.

Nu is mijn vraag: Zit er nog wel garantie op? Want op het moment dat ik een hard brick kreeg, zag je geen gele driehoekje op het scherm tijdens het booten, terwijl je dat normaal wel krijgt al staat er een custom ROM op.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Neen. Na het installeren van een custom rom vervalt de garantie van het toestel. Was het terugzetten naar de officiele rom wel gelukt dan had geluk gehad, want dan had je gewoon nog garantie gehad. Het valt dan natuurlijk nooit te bewijzen dat er ooit een custom rom op gezeten heeft.
Maar helaas is dit gebeurd tijdens het terugzetten van de officiele rom. Maar je kunt ook opzoeken of het toestel nog te unbricken is. Ik weet toevallig dat dat met mijn LG Optimus 2x wel mogelijk is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding