Mijn blackberry is onder het water gekomen . Sommige letters komen tegelijk en mijn scrollbalkje niks van die rij doet het Kan die het nog doen of is?

ik heb hem al gefunt ofzo en op de verwarming gelegd.

Toegevoegd na 1 minuut:
is hij kapot of kan ik hem nog gebruiken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Blackberrys zijn sowieso heel erg gevoelige telefoons.. Ik heb ook een gehad en die deed hetzelfde als die van jou nu doet en was niet onder water gegaan! Dat deed die uit het niets! Je kan hem een paar dagen laten drogen, dat je de batterij eruit haalt en gewoon op tafel legt. Als die het dan nog niet doet na een paar dagen dan kan je hem afschrijven.. Als zoiets nog een keer gebeurt kan je hem het beste meteen uit elkaar halen en in de rijst leggen! Dat absorbeert water!