Hoe doe je een screencapture met een Acer Liquid E2?

Ik wil graag weten hoe je op mijn nieuwe Acer Liquid E2 een screenshot, screen capture, doet. Is het nodig om hier een app voor te installeren of kan dit ook op een andere manier? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Je kan het doen met het 'Prt Scrn' Rechts van je F12. Als je daar op hebt geklikt ga naar paint doe Ctrl + V en je hebt het.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je nou even opzoekt en kijkt waar de vraag over gaat.. Acer Liquid E2 is een gloednieuwe SMARTPHONE, geen computer of laptop met een toetsenbord.
Volgens mij heb je het hier over een telefoon (niet altijd even duidelijk)
Unfortunately, the Acer Liquid cannot natively take screenshots.
Blijkt dat dit helaas niet mogelijk is...
Je zou in de play-store kunnen zoeken op screenshot.