weet iemand hoe problemen oplost met de s3 mini?

ik heb een s3 mini en ik heb een probleem

soms als ik het balkje van ''meldingen'' naar beneden wil scrollen wil dit niet
hij blijft dat gewoon niks doen als je dat probeert

pas als ik hem helemaal uit heb gedaan doet hij het weer

weet iemand ook een manier om dit op te lossen? want het is erg vervelend om hem steeds weer uit en aan te moeten doen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dergelijke problemen zijn idd vaak verholpen met een herstart.
Doch daarmee is het slechts tijdelijk verholpen.
Symtoonbestrijding........
Vaak is het een appje die dwars ligt, maar om uit te zoeken wie nu echt de boosdoener(s) is of zijn.
Wat je kan doen is een factory reset doen.
Let wel je bent dan wel al je instellingen, apps en al dat spul kwijt.
Sms e.d. kan je wel backuppen, maar merendeel kan je als verloren beschouwen.

Tja soms is het middel erger dan de kwaal.
Maar je houd er dan wel een mooi schoon toestel aan over.

Oke voor de hardcoregebruikers.........
Je kan natuurlijk je toestel van te voren rooten en met behulp van titaniumbackup de hele handel backuppen.