Wie heeft de meeste Apps Android of IOS?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik geloof Android, maar de vraag is leuk maar niet echt interessant, het gros van beide apps zijn namelijk nutteloos of compleet loos.

Het beste antwoord

Android heeft meer Apps dat komt omdat iOS beter beveiligd is als iemand een app in de app store wil hebben kijkt Apple hem een paar keer na voor virussen daarom is het kans op een virus groter bij Android het is wel vaak gratis bij android.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

volgens de statistieken van dit artikel is het zo dat ze beide bijna evenveel apps hebben. Allebei claimen ze meer dan 800,000 apps te bezitten voor hun platformen.

(orginele text: After years of obsessing over the sheer quantity of apps available for these two platforms, the numbers seem to be similar, and similarly impressive, on both sides. Both Apple and Google currently claim more than 800,000 third-party programs for their respective platform.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Android heeft meer apps en ook meer apps die gratis zijn ios heeft er minder en vaak moet je voor meer apps betalen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
IOS heeft wel meer apps. maar bij android zijn er meer gratis