Ik heb een iphone 4 en ik kan nauwlijks op internet op een afstand van 15 meter van mijn router. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Ik heb een iphone 4 en ik kan nauwlijks op internet op een afstand van 15 meter van mijn router. Wat zou het probleem kunnen zijn

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je een wat oudere of simpelere router hebt, is 15 meter al een grote afstand en is het normaal dat je dan slechte verbinding hebt.

Hoe zit het dan als je bij iemand anders thuis bent of op een openbare gelegenheid, heb je dan ook slecht bereik?
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, 15 meter is veel. Volgens mij kan ik binnen mijn huis niet eens 15 meter ver, dan moet ik op het dak gaan staan.