Waarom zegt mijn mobiel "Uw apparaat is niet compatibel met deze versie' als ik Real Racing 3 wil downloaden op mijn Samsung Galaxy S III Plus?

Bij andere Samsung gebruikers werkt hij wel...

Toegevoegd na 1 dag:
Haha ik bedoel idd Galaxy S plus....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
S2 plus*

Het beste antwoord

Bedoel je bij andere Samsung Galaxy S III Plus gebruikers? Want dat zou inderdaad vreemd zijn.
Op zich komt het best vaak voor dat een bepaalde app niet compatibel is met bepaalde hardware. Soms is het echter zo dat Google Play aangeeft dat een app niet compatibel is maar dat het in de praktijk wel werkt als je de app als apk downloadt en installeert, buiten Google Play om.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Galaxy S3+ bestaat niet. De reden dat apps soms niet werken op telefoons die daar absoluut wel de hardware voor hebben, is omdat ze er nog niet op getest zijn. Bedrijfjes die apps publishen testen hun game op allerlei tablets en smartphones om te zien of het wel werkt. Zij geven vervolgens aan Google Play door dat het bevestigd is.

Stuur de dev even een berichtje en vraag of hij de S3 al getest heeft. Onder de uitleg van elke app (description) staat "Email Developer".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
...:P
De vraag is aangepast.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok dan. Dat verklaart wel gelijk alles. S+ is lang niet sterk genoeg voor een game als Real Racing 3. Mijn 1.6GHz dual core tablet heeft er ook nog moeite mee, het is echt echt echt een zwaar spel.
Het zou kunnen dat je een Samsung Galaxy S plus hebt.

De Galaxy S plus heeft waarschijnlijk geen toereikende specificaties (resolutie, rekenkracht) om Real Racing te spelen.