Waarom gaat het geluid automatisch uit als je meerdere berichtjes achter elkaar krijgt op een iphone?

Hoe krijg ik dit verholpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Niet, is een fout in de software omdat hij geen meerdere dingen tegelijk kan afspelen. Gebeurt ook als je een alarm hebt dat afgaat en je krijgt op hetzelfde moment een email of berichtje, dan wordt het geluid van het alarm uitgeschakeld. Erg vervelend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoewel de audiochip in de iphone meerdere kanalen tegelijk kan afspelen 'callen' veel apps de standaard uitgang die het framework biedt(bijv. 0&1) als dat een conflict veroorzaakt door een andere app die dezelfde uitgang 'called' dan krijg je stilte omdat die uitgangen exclusief zijn, een nette manier van programmeren zou moeten zijn dat de app checked of de kanalen in gebruik zijn door een andere app, en zoja deze dan mapped naar een andere set kanalen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geld dat ook voor Android toestellen ?