Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je push-mail uitzetten als ik 3 g heb op een iphone ?

Dus dat ie alleen mail ophaalt als ik wifi heb en niet als ie op de 3G werkt. Om internet te besparen. Is er een instelling of app die dat doet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
892

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Nee, tenzij je je iPhone gaat jailbreaken. Als je probeert batterij te besparen, 3G is de grootste stroomslurper. Op GPRS/EDGE kun je prima Whatsappen en e-mailen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja , bij instellingen mobiele data uit . 3 G uit . Dan als je weer in wifi gebied komt pakt het net weer op . Dus bij algemeen instellingen , mobiele data uit, al die schijfjes UIT ! Dan pakt hij onderweg geen data . Er is nog een mogelijkheid bij de email kan je ook push uit zetten maar dit werkt goed . Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij instellingen , mobiele data , dan zie je alle knopjes (schuifj) uit !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mijn iPhone werkt het zonder jailbreak .
Ja, instellingen> Mail contacten agenda> push> uitzetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja deze kun je heel eenvoudig vinden in het Instellingen menu, onder Mail > Push aan/uit. Mocht je een wat gedetailleerde uitleg nodig hebben kun je deze vinden in de Iphone handleiding, een overzicht van de Iphone handleidingen vind je hier:

http://www.leeftechblog.blogspot.com/2013/03/handleiding-iphone.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding