Hoe kan ik duidelijkheid krijgen over mijn belminuten?

Ik heb vandaag een iPhone bij t-mobile gehaald, met 75 belminuten per maand. Als ik nu op mijn t mobile kijk, staat er alleen informatie over data gebruik en daarboven: overig tegoed: €0,58. Nergens een aantal belminuten ofzo te vinden! Waar kan ik dat in de gaten houden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bel 1202 (kost niets ! )
Via My T-Mobile .....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na het keuze menu, wanneer er een overzicht van status van bundel zou komen, blijft het stil..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook even bellen met 1200 (servicedesk )
Daar kunnen ze precies vertellen hoe of wat er met jou minuten gebeurt .....
Je kan een app downloaden uit de app store. Hij heet 'my t-mobile'. Je kan hiermee precies zien hoeveel belminuten en sms'jes je nog hebt.