De baterij der eve uit trekken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik het goed begrijp ben je de PIN van je telefoon kwijt? (Die je moet invoeren als je de telefoon opstart)

In dat geval heb je bij aankoop van je telefoon een kaartje gehad waarop zowel je PIN als PUK staan. Mocht je deze ondertussen gewijzigd hebben, dan kun je je PIN expres een paar keer verkeerd invullen zodat je telefoon om je PUK vraagt. Zorg wel dat je dit kaartje eerst bij de hand hebt voordat je iets doet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Door het invoeren van de PUK code kun je opnieuw een PIN instellen. Schrijf hem deze keer ergens op!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee er zit geen simkaart meer in het is het ww dat op de telfoon staat en die heb ik ooit ingesteld maar weet hem niet meer