Ja en nee. Bij de Apple store kosten ze allebei hetzelfde en in principe zijn de prijzen voor de twee gelijk in gelijke hoeveelheden. Als er een totale vraag is naar 1 witte en 1 zwarte ipad, dan zal de prijs gelijk zijn. Natuurlijk is dit nooit precies 1 op 1.

Het ligt dus ook aan de winkel waar je het koopt. Als de winkel meer zwarte inkoopt dan witte en er dan blijkt dat er geen vraag is naar zwarte ipads, dan zal de winkel de prijs van de zwarte ipads verlagen zodat ze niet met een overschot blijven zitten.

Dus in principe is de prijs gelijk, tenzij bedrijven er een slaatje uit kunnen slaan.