Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het verstandig om een batterij van meer dan 1350 mAh (huidig) aan te schaffen?

Ik ben van plan een nieuwe batterij aan te schaffen voor mijn Samsung Galaxy Gio. Ik heb nu een originele Samsung batterij van 1350 mAh. Is het verstandig om een batterij met meer capaciteit en/of een ander merk te nemen? Of maakt dit niet uit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
720

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een zwaardere batterij met meer mAh kan zeker geen kwaad MAAR dan wel met dezelfde spanning (Volt). Die zal dan wel langer kunnen werken zonder te moeten bijladen. Let wel dat het dan ook langer zal duren vooraleer die terug vol geladen is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het merk maakt niet zoveel uit, maar het amperage zou ik wel hetzelfde houden. Te veel stroom kan een systeem op falen, en daarmee kan je garantie eventueel komen te vervallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onzin, het amperage word bepaald door het verbruik van het toestel.
Het langer meegaan van je telefoon is altijd goed natuurlijk. Zelf gebruik ik een losse batterij van 10.000 mAh waar ik allerlei apparaten op kan aansluiten mocht ik een tijdje geen stroom hebben of het huis uit zijn.
Dat vind ik eigenlijk een betere investering dan een vervangende batterij voor je telefoon, tenzij die natuurlijk bijzonder kort meegaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding