Hoe speel ik Youtube films weer af?

Heb een bold 9900. Youtube doet pas daar dagen niet meer op me tel.
Ik ga naar youtube, video's zijn onderelkaar ,klik op die video, waarna die afb van die video groter wordt, daarna klik ik op die video om af te spelen. Daarna reageert het niet meer, doet gewoon helemaal nix meer. Hij buffert ook niet nixx.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

BlackBerry gebruikers hebben dit weleens wat je kunt doen:

-download een youtube player van BlackBerry App World:
http://appworld.blackberry.com/webstore/content/9001/

-reboot je telefoon(batterij eruit en er weer in)

succes!