hoe zie ik of mijn iphone 3 de 3g is of de 3gs ?

ik heb een iphone 3 maar ik weet niet welk model op het doosje staat 3gs maar het serienummer komt niet overeen met de iphone zelf.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (7)

ga naar instellingen - algemeen - info
dan zie je model staan, bv : MC140DN google dit en dan zou je snel te weten moeten komen wat het precies is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De 3 kan fotograferen en niet filmen met de Camara . De 3s kan dat wel .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je ook zien aan de ios. Heeft het ios 5 of 6? Dan is het een 3GS
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net de iphone 3 kan je alleen fotos maken met de 3gs kun je ook videos maken en als je de doosje van de telefoon hebt dan staat het vaak op de doosje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door het serienummer in te vullen op de website van Apple, kun je zien welk product je hebt en of je nog recht hebt op garantie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat achterop het toestel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Buiten dat de letters van de 3GS glimmen, kan deze ook maximaal 32GB tegen 16GB bezitten