Welke app heb je nodig om je screen van je iPad op te nemen ?

Ik wil mijn scherm van mijn iPad opnemen, maar welke app heb je daarvoor nodig?
Ik heb mijn iPad NIET gejailbreakt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dan kan het niet. Je kunt je scherm niet opnemen zonder je iPad te jailbreaken. Straks komt een nieuwe jailbreak voor iOS 6.x uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit doen ze via goede camera's. En veel van hun hebben hun iphone ook gejailbreakt. Er is een hele negatieve sfeer rond jailbreaken en er zijn heel veel geruchten zoals: je iphone gaat er stuk van/je iphone gaat er langzaam van lopen. Stuk kan je iphone NOOIT gaan van jailbreaken. Langzaam wel alleen dat moet je heel VEEL jailbreak apps gaat downloaden.
Dit kan wel. Met de app display recorder. Deze app kost 6 euro.
Ik heb deze app niet zelf aangezien ik een gejailbreakte iphone heb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel simpel, druk de button midden voor, en de uitknop rechts boven gelijk in en je scherm print is gemaakt. Het komt terecht op je filmrol.