Wat is de rare geur uit de batterij van mijn samsung galaxy s plus?

Een vriend van mij heeft dezelfde mobiel en zijn mobiel ruikt ook altijd raar. Je ruikt het al als je aan de bovenkant ruikt en als je de achterkant weghaalt, merk je dat het vanuit de batterij komt. Wat is dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (1)

Op het internet las ik dat als je een harde reset het probleem doet verhelpen.
Hoe je hem op die manier reset: http://www.hard-reset.com/samsung-i9001-galaxy-s-plus-android-hard-reset.html.
Maak wel eerst een backup van je bestanden en contacten.