Er was een reclame van een nieuw mobiel, dat iemand jarig was, en een foto werd veranderd in andere dingen hoe heet die app?

Er werd een foto van iemand gemaakt die jarig was en die werd in bijv een voetbalshirt gezet met een tekst en toen had hij ineenkeer heel veel smsjes, het was van een samsung galaxy.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De app heet Foto-Editor ..
Zit in de Samsung Galaxy Note .