Is er ook een app voor de iphone waarmee je de muziek uit een video kan halen?

Ik wil graag uit een video de muziek halen om in mn playlist te plaatsen!
Kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het gaat je om muziek downloaden?
Dan kan je beter een app (of programma voor pc) kunnen downloaden ;)
hier een iOS app https://itunes.apple.com/nl/app/free-music-download./id465455919?mt=8, voor pc of mac kan je bijvoorbeeld Media Human downloaden (muziek van youtube converteren)
11 jaar geleden
Wil je er geld aan uitbesteden? Ik heb zelf Music Downloader, ik weet niet hoe het precies heet, maar het heeft een oranje 'logo' en kost rond de 2,39. Anders kun je gewoon via je computer downloaden en via iTunes op je iphone zetten.