Hoe kan ik foto's die ik op mn iphone 4s)maak via icloud op mn ipad(mini) krijgen?

En wat kan er nog meer via icloud?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In je settings van beide apparaten moet je je icloud activeren, en dan photostream aanzetten. Je kunt ze dan via de photo app op je ipad bekijken. Verder kun je kalenders en contacten delen, en sommige apps slaan data op in de icloud.