wat voor een abonnement kan ik het beste nemen?

ik ben van plan om een nieuw mobiel te kopen omdat mijn oude kapot is. ik wil graag whatsapp gebruiken. Ik bel eigenlijk bijna nooit met mijn mobiel, alleen als er iets aan de hand is zoals een lekke band o.i.d. smsen doe ik best weinig, ik heb aan 100 smsjes zeker weten meer dan genoeg. als het aan mijn bellen en smsen ligt zou ik het beste gewoon prepaid kunnen nemen maar ik wil graag internet op mijn mobiel, vooral voor twitter en whatsapp.
Hoe kan ik dit het goedkoopste regelen?
ik denk dat ik aan 200-300mb internet genoeg heb, maar internet schijnt heel erg duur te zijn zonder abonnement. Bij simpel heb je bijvoorbeeld 100 belminuten en 100 smsjes + 200mb internet voor 10 euro. Dit zou ik wel willen maar ik heb veel slechte dingen gehoord over simpel zoals dat het heel erg duur is als je over je bundel heengaat en als je simpel neemt, moet je daar volgens mij 2 jaar bij blijven.
Je kan toch niet prepaid bellen en dan bijvoorbeeld 200-300 mb internet per maand betalen? hoeveel kost internet op je mobiel ongeveer als je prepaid belt? hiermee bedoel ik bijvoorbeeld 200mb internetten met prepaid.

Wat is voor mij de beste oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

ga eens naar vodafone daar kan je mischien een goede vinden met weinig belminuten meer internet of je moet naar tele2 daar was iets met bundelmix of zo daar kon je zelf kiezen hoeveel belminuten sms'en en internet
succes