hoe reset ik mijn samsung galaxy s plus?

ik heb een code erop staan. maar die ben ik dus vergeten.. hoe kan ik mijn telefoon resetten?

Toegevoegd na 3 minuten:
dat is een vergrendel code ( 4 cijfers) maar die ben ik dus helemaal vergeten en ik had al opgezocht moe dat moest : Volumeknop up + home knop + power knop maar dan krijg ik een android poppetje in beeld en staat er : Downloading... Do not turn off target Wat moet ik verder nu doen ?

Toegevoegd na 4 minuten:
dat is een vergrendel code ( 4 cijfers) maar die ben ik dus helemaal vergeten en ik had al opgezocht moe dat moest : Volumeknop up + home knop + power knop maar dan krijg ik een android poppetje in beeld en staat er : Downloading... Do not turn off target Wat moet ik verder nu doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Ga niet zomaar aan je telefoon zitten zonder dat je iets weet. Je hebt je telefoon op die manier in de 'download modus' gezet. Zie linkje onderaan hoe je je telefoon kunt herstellen. Als iets niet lukt, dan moet je even reageren. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het heeft jammer genoeg nog steeds niet geholpen.. ik kan namelijk nog steeds niet erop, de code gaat niet weg.. maar toch bedankt voor de hulp..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer dit eens: - Zet je telefoon uit.
- Zet hem aan dmv VOLUME UP & HOME knop en de POWER knop ingedrukt (alle 3 tegelijk!) en hou die knoppen dertig seconden ingedrukt. Nu zou je een driehoekje met een uitroepteken moeten zien.
Houd de knoppen ingedrukt en niet loslaten.
Nu moet je kiezen voor: "Wipe data en factory reset". Hierdoor worden de fabrieksinstellingen hersteld. Laat me weten of t gelukt is.
Misschien kun je naar 'Instellingen' en dan staat er misschien 'Terugzetten naar fabrieksinstallatie' ofzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar dat lukt juist niet.. ik kom nietmeer in mn telefoon..
dan moet je paar keer verkeerd de code doen en dan staat er inloggen met gmail account dan kan je weer in je telefoon

als je gmail account vergeten ben ga naar gmail en dan op wachtwoord vergeten dan dan moet je je msn email geven dan sturen ze je gebruikers naam en kan je je wachtwoord veranderen