hoeveel kost de iphone 5 als de iphone 5s of 6 is uitgekomen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is hij simlock vrij, heb je hem los gekocht? En wat heb je er aan betaald?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry heb je vraag verkeerd begrepen, mijn reactie klopt NIET.

Het beste antwoord

Vaak worden ze dan €50 à €100 goedkoper. Soms komt er dan ook nog een 8gb versie van uit, het vorige model dan. Dat scheelt natuurlijk ook in prijs
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de iPhone 5 zal waarschijnlijk dan 50 tot 100 euro verlagen en de 5s of 6 zal dan de zelfde prijs hebben als de iPhone 5 nu is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarschijnlijk zoveel als de huidige iphone 4s, 600 euro.