Waardoor komt er op mijn mobiel elke keer de vermelding bij Youtube Time-out fout?

Hoi mensen

Ik heb sinds nog niet zo'n lange tijd een LG mobiel.
Hij werkt prima maar als ik op youtube ga, en druk op een filmpje
om hem te gaan bekijken laat hij even en dat zegt hij time-out fout.
Ik weet niet wat het betekent maar daardoor lukt het me niet om
filmpjes op mijn mobiel kan kijken.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Groetjes Poedelschat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

dat gebeurde ook bij mijn samsung galaxy s2 ik had hem uit gedaan het netwerk uit gezet. en dan weer aan gezet en daarna deed hij het weer. mischien heb je hier wat aan.

succes