Welke smartphone moet ik nemen?

Ik ben nu in het bezit van een samsung galaxy gio,
Een flut apparaat vind ik zelf en voldoet niet aan mij eisen...

Mijn budget is rond de €250,
Niet veel meer in iedergeval....

Mijn eisen zijn:
-snel zijn (als ik sms op me gio en ik ben klaar met typen komt het 1,5 min later in beeld...

-wifi hebben.
-snelle 3G verbinding
-whatsapp
-hij moet er mooi uit zien
-hij moet stevig zijn... Ik wil er 1-2 jaar mee moeten doen...

En geen abonnement.
Hoop dat jullie hier genoeg info mee hebben...
Ik kom er echt niet aan uit...

O ja nog 1 ding...
Geen BB of Nokia!!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
I-phone
Maar dat is duurder
Mss met abonnement?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker een iphone 5 of 4S zou ik kiezen.Ik heb zelf een 4s en ik ben wel tevreden ..succses
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:p niet iedereen heeft er genoeg geld voor,
Marktplaats is een idee maar je weet nooit wat er mee gebeurt is... Had ook ooit een 3G op marktplaats gekocht... Zag er erg goed uit.
Tot er stof in scherm kwam, en hij het ineens niet meer deed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook een Samsung Galaxy Gio, met wat accubespaarapp's en RAM-geheugenvrijmakers is het fijne smartphone, hoor. Ik snap niet dat je een andere wilt. En met Droidsail APP2SD Free kan je alle apps naar je SD-kaartje verplaatsen. Tip: je kan ze voor nog voor veel geld 2ehands verkopen, want er is heel veel vraag naar en ze zijn heel waardevast.

Antwoorden (4)

De HTC Desire X kun je kopen vanaf 269 euro. Mijn HTC Desire heeft het altijd prima gedaan. Daarnaast vind ik de Sense interface die HTC over Android heen heeft gemaakt erg prettig werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier een top 3 (gesorteerd op prijs):
1. Sony Xperia J (€220)
2. HTC One V (€250)
3. HTC Desire X (€270)

De Xperia J en de Desire X hebben allebei een 4'' scherm. De Desire X is met een 1 GHz dual core-processor de snelste. De toestellen hebben (uiteraard) allemaal Wi-Fi en 3G. En door het Android-besturingssysteem van Google beschikken deze drie toestellen over WhatsApp.

Ik vind persoonlijk de Xperia J en de Desire X mooie toestellen, de One V vind ik wat minder. De bouwkwaliteit van Sony en HTC is allebei goed ten opzichte van andere merken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn genoeg toestellen te vinden ook wel voor die prijs.
Doch als deze echt sneller zijn dan de S5660 valt nog te bezien.
Het ligt er echt aan wat je er mee doet en hoe je er mee omgaat.
Welke voor jou het beste toestel is zal je toch echt zelf moeten bepalen.
Ik heb een link toegevoegd die je keus mischien kan vergemakkelijken.

Als ik zo jouw verhaal lees, dan denk ik eerder dat er iets niet deugd aan je toestel, maar dat ligt meer aan je software dan het toestel.
Je kan wel de snelste toestel hebben, maar als je een dergelijk toestel volpompt met allerlei zooi dan worden ze rap trager.
Vooral met die "handige" eye candy widgets deze vreten nog het meest aan je systeembronnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Samsung Galaxy s 2 of 3
Iphone 2